Fontos információk
- A vásárolni kívánt termék/termékek telefonon, e-mailben történő megrendelése nem lehetséges, kérjük, minden esetben webáruházunk internetes oldalán adja le rendelését. Rendelés leadásához nincs szükség regisztrációra.
- Egy rendelést egy egységként kezelünk, a szállítási díj rendelésre értendő, nem termékenként kerül felszámításra. Alapértelmezett módon a rendeléshez tartozó összes termék beérkezését megvárjuk, a csomag feladása ez után történik meg.
- Minden rendelés leadása után visszajelző e-mailt küldünk. Ha ezt nem kapja meg és a spam mappában sem találja, kérjük keressen minket, mert valószínűleg helytelenül adta meg email címét.
- Alapvető kommunikációs csatornánk az email, melyet minden rendelési állapot változáskor küldünk (várható termék beérkezésről, feladás előtt, stb). Telefonos visszajelzésre az ügyfélszolgálatunk terheltsége miatt sajnos nincs lehetőség.
- Távszámlával dolgozunk, papír alapú számlát sem a csomagban, sem utólagosan postai úton nem tudunk küldeni. Az így kiállított és elküldött pdf dokumentumot vevőink szabadon nyomtathatják, lementhetik és tárolhatják, az a mindenkori számviteli törvényeknek megfelel.
- Minden hibát kérünk emailben, írásban bejelenteni, egyrészt a visszakereshetőség miatt, másrészt a könnyebb ügyintézés miatt.
- Rendelés visszamondására költségmentesen a szállítás megkezdése előtt van lehetőség. Amennyiben a rendelés már szállításra került, elállási jog érvényesíthető a csomag átvétele után annak visszaküldésével. A csomag átvételének megtagadása nem minősül az elállási jog érvényesítésnek, így az ebből fakadó költségek mindenképp felszámolásra kerülnek.
Raktárkészlet
Webáruházunkban minden terméknek fel van tüntetve az elérhetősége, mely a beérkezések és megrendelések függvényében folyamatosan változik. Rendelése után rendszerünk automatikus e-mailt küld Önnek, melyben a rendelt termékek és azok szállítási és fizetési költségei is feltüntetésre kerülnek. Miután feldolgoztuk a rendelését, legkésőbb a következő munkanapig, e-mailben tájékoztatást adunk a csomag feladásának várható időpontjáról.
Szállítási mód
§ A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet szerinti távollévők között kötött szerződés alapján értékesített áru kézbesítése érdekében az egyetemes postai szolgáltató által nyújtott postai szolgáltatás igénybevételének lehetőségét a kereskedelmi célú internetes honlappal rendelkező vállalkozás a honlapján biztosítja, feltéve, hogy az értékesített áru postai szolgáltatási szerződés keretében történő kézbesítését az egyetemes postai szolgáltató az általános szerződési feltételeiben lehetővé teszi.
Az MPL díjai:
Csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítve: bruttó 990 Ft/db.
Háznál történő kézbesítés esetén: 0-10 kg-ig bruttó 1990 Ft/db.
Háznál történő kézbesítés esetén: 10-20 kg-ig bruttó 2990 Ft/db.
Háznál történő kézbesítés esetén: 20-40 kg-ig bruttó 5990 Ft/db.
A szállítási idő, mint ahogyan az MPL rendszere is jelenleg, kiszámíthatatlan.
WEBÁRUHÁZUNKBAN A 100.000 Ft FELETTI RENDELÉSEK SZÁLLÍTÁSA DÍJMENTES!
- Személyes átvétel (díjmentes):
Ez esetben is szükséges a webshopunkon történő előzetes megrendelés, hogy a csomagot megfelelően és időben össze tudjuk készíteni. A terméket egy visszajelzett időpontban veheti át üzletünkben, természetesen szállítási költség felszámolása nélkül. Üzletünk hétfőtől péntekig 8:00-17:00 között tart nyitva. KIZÁRÓLAG a már kifizetett csomagok átvételére van lehetőség!
- Házhozszállítás GLS futárszolgálattal - szállítási idő a termék beérkezésétől számolva 1 munkanap (2.190 Ft, törékeny csomagnál 3.690 Ft):
Kis csomagjaink szállítását a GLS végzi. Amennyiben rendelését 13:00-ig leadja bármelyik munkanapon, és a termékek készleten vannak, akkor a kiszállítás a következő munkanapon (hétfőtől péntekig 8:00-17:00) történik. Szombaton és vasárnap nincs áruszállítás. Csomagja futárnak történő átadása után e-mailben elküldjük Önnek a csomagszámot, mellyel nyomon követheti csomagját a GLS honlapján (https://gls-group.eu/HU/hu/home) ill. ügyfél szolgálatuk segítségével a +36-29/886-700 ill. +36-20/890-0660 telefonszámon. Szállítás napján a reggeli órákban a GLS a megadott e-mail címre értesítést küld Önnek a futár várható érkezésének időpontjáról (3 órás időintervallum). Sikertelen kézbesítés esetén a futár értesítőt hagy a helyszínen, és a következő munkanapon újból megkísérli a csomag kiszállítását. Amennyiben a második kísérlet is sikertelen, csomagját a futárszolgálat visszaszállítja üzletünkbe.
Kérjük, hogy csomagját ÁTVÉTEL UTÁN mindenképpen ellenőrizze! Látható vagy hallható sérülés esetén a futárnak kötelessége jegyzőkönyvet felvenni, törött csomagról utólagos reklamációt az átvétel utáni 72 órán belül tudunk elfogadni! - Házig szállítás saját autónkkal, kipakolás az autótól maximum 5m-re - szállítási idő a termék beérkezésétől számított következő túrajárattal (6.490 Ft):
Nagy méretű, törékeny, egyedi kezelésű termékeinket saját autónkkal szállítjuk ki, túrajáratszerűen. Autónk minden héten csütörtök-pénteki napokon szállít, két napos túrajáratokkal. Páratlan héten északra és Budapestre, páros héten délre és Budapestre szállítunk. Csomagjának kiszállítása a beérkezést követő szállítással történik. A kiszállítás várható napjáról két nappal korábban e-mailben értesítjük, a kiszállítás előtti napon kollégánk telefonon egyezteti Önnel a várható érkezés két órás intervallumát. A szállítás napján érkezés előtt kb. fél órával telefonon keresi kollégánk az átvevő személyt. A csomag kipakolása maximum az autótól 5 m-re történik, emeletre, lakásba bepakolásban nem tudunk segíteni, ennek megoldását az átvevő személyeknek kell megoldania.
Átadáskor minden esetben a törékeny termékek ellenőrzésre kerülnek. Kivételt képez ez alól a biztonsági üveges zuhanykabin és kádparaván, mert ezek törései a csomagolás megbontása nélkül is megállapíthatóak (csörög) és a további tárolás biztonságosan nem megoldható. - GLS csomagpont - szállítási idő 1 munkanap (1.390 Ft):
Kiválaszthatja az Önhöz legközelebbi átvevőhelyet a több, mint 500 csomagpont közül. Törékeny és nagy méretű termékek esetében nincs lehetőség csomagját átvevőhelyre kérni. Várható kiszállítás a következő munkanapon történik. Csomagját nyomon követheti a GLS honlapján (https://gls-group.eu/HU/hu/home). Az átvevőpontra érkezés esetén a GLS SMS-t küld Önnek. - GLS csomagautomata - szállítási idő 1 munkanap (1.090 Ft):
Kiválaszthatja az Önhöz legközelebbi csomagautomatát a több, mint 1500 csomagautomata közül. Törékeny és nagy méretű termékek esetében nincs lehetőség csomagját átvevőhelyre kérni. Várható kiszállítás a következő munkanapon történik. Csomagját nyomon követheti a GLS honlapján (https://gls-group.eu/HU/hu/home). Az átvevőpontra érkezés esetén a GLS SMS-t küld Önnek.
Szállításhoz rendelhető többletszolgáltatások
- Biztonság csomag: kiemelt biztonságban tudhatja csomagját és a törvényi előírás szerinti 14 nap helyett 30 napig gyakorolhatja elállási jogát. Annyi a feladata, hogy a csomagot átvétel után mindenképp ellenőrzi. 72 órán belül minden minőségi vagy esztétikai hibát kiemelten kezelünk és azonnal intézkedünk. Ha a termékre valamiért mégsem lesz szüksége, az átvétel után 30 napig gyakorolhatja elállási jogát.
- Segítség csomag (csak saját autós kiszállításnál választható): kollégánk segít a csomag bepakolásában. A szállítást egy kollégánk végzi, de szakmai hozzáértésünk és tapasztalataink alapján rutinosan és gyorsan kezelünk nagy méretű és nehéz csomagokat is, természetesen az ésszerűség keretein belül. A csomag bepakolását lift nélküli házban maximum egy emelet magasságig tudjuk elvégezni.
Fizetési mód
Üzletünkben történő csomagátvételkor KIZÁRÓLAG online bankkártyával illetve előre utalással tud fizetni. A csomag átvételének feltétele a rendelés kifizetése. Ha nem szeretne előre fizetni, a raktárunkban lévő termékeket az üzletünkben is megvásárolhatja, ugyanezen áron.
- Utánvét (az utánvét díja 690 Ft):
Házhoz szállítás esetén a GLS futárnál az utánvét összegét készpénzzel és bankkártyával is tudja fizetni, saját kollégánknál KIZÁRÓLAG készpénzben tud fizetni.
- Bankkártyás fizetés – online:
Amennyiben a rendelés értékét bankkártyával szeretné kifizetni, válassza ezt az opciót. Ez esetben a kosárból a vásárlás végén oldalunk átirányítja Önt a CIB Bank online fizetési oldalára, ahol bankkártyája adatainak megadásával intézheti a fizetés. A CIB-bel mi állunk szerződésben, minden bank kártyájával fizethet! Sikertelen fizetés esetén, amennyiben előre regisztrált oldalunkon, vissza tud lépni a rendelésébe egy későbbi időpontban, és újra megpróbálhatja a számla kiegyenlítését.
- Banki átutalás:
Rendelése hozzánk történő beérkezése után küldjük Önnek a bankszámlaszámunkat. Utaláskor írja be a megjegyzés rovatba a rendelés számát (De ne a termék megnevezését!). Amennyiben cégként külön díjbekérőre is szüksége van, ezt kérjük jelezze. Visszajelzés és az utalás megérkezésének hiányában a rendelés 1 munkanap után törlésre kerül.